مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 03:552021-10-08حوادث

اخبار حقوقی و قضایی در هفته ای که گذشت


آزادی حمید صفت از زندان با قید وثیقه یک میلیارد تومانی و مرگ یک دختر در کردستان بر اثر سوختگی در صدر مهم ترین اخبار حقوقی و قضایی در هفته ای که گذشت قرار داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهم ترین اخبار حقوقی و قضایی در هفته ای که گذشت را در ادامه می خوانیم: حمید صفت از زندان آزاد شد حسین شاهرخی و ایوب میلکی وکلای حمید صفت در گفت وگو با ایسنا اعلام کردند که موکلشان راس ساعت 17 یازدهم مهر 1400 با قید وثیقه یک میلیارد تومانی و به دستور قاضی رحمانی ریاست شعبه 8 دادگاه کیفری یک استان تهران از زندان اوین آزاد شد.

محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران، 28 مرداد ماه سال 96 از تشکیل پرونده برای حمیدرضا صفت، خواننده، به اتهام قتل و انجام تحقیقات در این خصوص خبر داده و گفته بود که دو سه روز پیش متهم با ناپدری خود درگیر شد که ناپدری او در بیمارستان فوت کرد و متهم اکنون در بازداشت است.

دادستان سنندج مرگ یک دختر بر اثر سوختگی در کردستان را تایید کرد محمد جباری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان، درباره برخی اخبار منتشر شده پیرامون فوت دختر 22 ساله ای که پدرش وی را آتش زده بود، گفت: سوختگی این دختر خبر درستی است، اما این که وی خودسوزی کرده یا پدرش او را سوزانده است در حال بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار حقوقی و قضایی در هفته ای که گذشت

اخبار حقوقی و قضایی در هفته ای که گذشت