مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 05:352021-10-08اقتصادي

نصب 2000 کنتور هوشمند در چاه های آب اردبیل


مدیر آب های زیرزمینی شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: در سال های اخیر دو هزار کنتور هوشمند در چاه های آب فعال استان اردبیل نصب شده است.

- داور بسطام در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با هدف تعادل بخشی در دشت اردبیل و جلوگیری از بهره برداری های غیرمجاز تاکنون بیش از 900 حلقه چاه غیرمجاز در استان اردبیل مسدود و پلمپ شده است.

وی تصریح کرد: ما به شدت مراقبت های لازم را از منابع موجود انجام می دهیم تا زمینه بهره برداری صحیح و درست از این منابع ارزشمند فراهم آمده و از هرگونه برداشت های غیرمجاز جلوگیری شود.

مدیر آب های زیرزمینی شرکت آب منطقه ای اردبیل از شناسایی 90 حلقه چاه غیرمجاز برای مسدود و پلمپ کردن آن خبر داد و گفت: استان اردبیل رتبه اول را در فعالیت های مرتبط با مسدود کردن چاه های غیرمجاز دارد تا جلوی وضعیت بحرانی و تشدید این شرایط خطرناک در دشت اردبیل گرفته شود.

بسطام با بیان اینکه در سطح استان اردبیل بیش از شش هزار و 700 حلقه چاه حفر شده است، افزود: بیش از 70 درصد این چاه ها برای مصارف کشاورزی است که عمدتاً در دشت اردبیل و شهرستان های اطراف حفر شده و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: برای کنترل برداشت از این چاه ها دو هزار کنتور هوشمند به صورت آب و برق در این چاه ها نصب شده تا زمینه بهره بردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 2000 کنتور هوشمند در چاه های آب اردبیل

نصب 2000 کنتور هوشمند در چاه های آب اردبیل