مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 07:152021-10-08حوادث

محدودیت یک طرفه مقطعی در محورهای شمال


سرپرست پلیس راه مازندران در ارتباط با یک طرفه شدن محورهای هراز و کندوان، گفت: چنانچه توقف طولانی و ترافیک ایستگاهی اتفاق بیفتد با نظر پلیس منطقه در کوتاه مدت تخلیه مسیر صورت گرفته تا تسهیل تردد در محورهای هراز و کندوان اتفاق می افتد.

- هادی عبادی امروز درباره آخرین وضعیت آمد و شد خودروها در محورهای مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد ترافیک ایستگاهی در ورودی شهر مرزن آباد به طول چهار کیلومتر هستیم.

وی افزود: همچنین در محدوده سپاسد محور هراز شاهد ترافیک یک کیلومتری هستیم.

سرپرست پلیس راه مازندران در ارتباط با یک طرفه شدن محورهای هراز و کندوان، تصریح کرد: چنانچه توقف طولانی و ترافیک ایستگاهی اتفاق بیفتد بانظر پلیس منطقه در کوتاه مدت تخلیه مسیر صورت گرفته تا تسهیل تردد در محورهای هراز و کندوان اتفاق می افتد.

این مسؤول با اشاره به لغزندگی مقطعی محورهای شمال، اضافه کرد: همچنین در ارتفاعات کندوان و هراز شاهد مه آلودگی و کاهش دید هستیم.

عبادی با اشاره به اینکه از روز گذشته بازگشت 80 هزار خودرو ورودی در شهرهای مازندران به ویژه شهرهای غربی برای مدیریت ترافیک آغاز شد، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت محدود محورهای هراز وکندوان درصورت امکان مسافران از محور سوادکوه جهت برگشت استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت یک طرفه مقطعی در محورهای شمال

محدودیت یک طرفه مقطعی در محورهای شمال