مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 07:502021-10-08اجتماعي

آوای مهر کردستان از دانش آموزان بی بضاعت و بدسرپرست حمایت می کند


مدیر گروه مردمی آوای مهر فعالیت این گروه را در راستای ارائه خدمات به دانش آموزان بی بضاعت شامل بدسرپرست و بی سرپرست است که در طول دوران فعالیتش دانش آموزان بی بضاعت زیادی را زیرپوشش قرار داده است.

-  ویدا مراد پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: این گروه مردمی حدود سه سال است که فعالیت خود را در راستای ارایه خدمات به دانش آموزان بی بضاعت شامل بدسرپرست و بی سرپرست، آغاز کرده و در طول این سه سال فعالیت های موثری توسط اعضای این گروه و خیرین انجام داده و دانش آموزان بی بضاعت را زیرپوشش قرار داده است.

وی افزود: در طول این سه سال این گروه فعالیت هایی را در راستای اهداف خود انجام داده که شامل برگزاری کلاس های آموزشی آسیب های اجتماعی، نحوه مصرف ویتامین ها، آشنایی با سرطان ها، بیماری های مقاربتی ایدز و هپاتیت و غیره .

بوده است.

مرادپور در ادامه انجام 150 تست ایدز و 50 تست هپاتیت c در بین معتادان و افراد کارتن خواب سطح شهر سنندج، تهیه دو هزار پرس غذای گرم برای خانواده های بی بضاعت که دانش آموز دارند، تهیه لوازم التحریر به تعداد هزار پک شامل کیف، دفتر خودکار مداد و غیره.

تهیه 3 هزار عدد ماسک رایگان و توزیع آن در مناطق حاشیه شهر سنندج در اوایل کرونا، تهیه هزار دست لباس گرم برای دانش آموزان بی بضاعت و تهیه هزار سبد غذایی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آوای مهر کردستان از دانش آموزان بی بضاعت و بدسرپرست حمایت می کند

آوای مهر کردستان از دانش آموزان بی بضاعت و بدسرپرست حمایت می کند