مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 07:552021-10-08سياسي

بازدید رییس جمهور از مراحل ساخت و تکمیل شناور شهید سلیمانی


رییس جمهور بلافاصله پس از ورود به استان بوشهر در موسسه صنعتی - دریایی شهید محلاتی سپاه حضور یافت و از مراحل ساخت و تکمیل شناور شهید سلیمانی دیدن کرد.

- با حضور در موسسه صنعتی - دریایی شهید محلاتی سپاه در بوشهر انجام شد بازدید رییس جمهور از مراحل ساخت و تکمیل شناور شهید سلیمانی رییس جمهور بلافاصله پس از ورود به استان بوشهر در موسسه صنعتی - دریایی شهید محلاتی سپاه حضور یافت و از مراحل ساخت و تکمیل شناور شهید سلیمانی دیدن کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بازدید سید ابراهیم رییسی، دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و مسئولین مجتمع شهید محلاتی از مراحل مختلف طراحی، ساخت و تعمیر شناورهای دریایی گزارش دادند.

در این مجتمع ضمن ساخت و تعمیر انواع شناور، امکان حضور لنج ها و شناورهای بخش خصوصی نیز جهت تعمیر و به روز رسانی آن وجود دارد.

رییسی در این بازدید که با سالروز حماسه دریادلان نیروی دریایی سپاه در مقابله با متجاوزان آمریکایی همزمان شده است، یاد شهیدان به ویژه شهید نادر مهدوی که دلاورانه در مقابل تجاوز بیگانگان ایستادگی کرد را گرامی داشت.

رییس جمهور اقداماتی که در این مجموعه صنعتی انجام می شود را ارزشمند و بسیار مهم خواند و گفت: فعالیت هایی که در راستای طراحی و ساخت شناورها در کلاس‎های مختلف انجام می شود، جلوه ای از خودکفایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس جمهور از مراحل ساخت و تکمیل شناور شهید سلیمانی

بازدید رییس جمهور از مراحل ساخت و تکمیل شناور شهید سلیمانی