مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 08:552021-10-08اجتماعي

تداوم روند کاهشی دمای هوا در آسمان مازندران


مدیرکل هواشناسی مازندران به تداوم روند کاهشی دمای هوا در آسمان مازندران اشاره کرد و گفت: همچنین ارتفاعات استان گاها مه آلود با کاهش دید همراه است که لازم است مردم برای تردد در جاده های کوهستانی نکات ایمنی را رعایت کنند.

- سیدمحمدرضا رضوی امروز درباره پیش بینی وضعیت جوی آسمان مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، تا اوایل هفته پیش رو شاهد آسمانی ابری همراه با بارش متناوب باران و وزش باد باشیم.

وی به تداوم روند کاهشی دمای هوا در آسمان مازندران اشاره کرد و افزود: همچنین ارتفاعات استان گاها مه آلود با کاهش دید همراه است که لازم است مردم برای تردد در جاده های کوهستانی نکات ایمنی را رعایت کنند.

مدیرکل هواشناسی مازندران با بیان اینکه از یک شنبه هفته آینده انتظار داریم از ناپایداری و ابرناکی آسمان مازندران کاسته شود، اضافه کرد: روزهای یک شنبه و دوشنبه شاهد آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دمای هوا هستیم.

این مسؤول با اعلام اینکه وضعیت بارش ها خوب نیست، تصریح کرد:  امسال شاهد کاهش بارش ها بودیم و همین موضوع ما را نگران کرد، الان ابتدای سال آبی هستیم امیدواریم شاهد بارش های خوبی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم روند کاهشی دمای هوا در آسمان مازندران

تداوم روند کاهشی دمای هوا در آسمان مازندران