مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-08سياسي

بقعه خواهر امام در مسیر مطالبه ملی قرار می گیرد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه ستادی به ریاست استاندار و حمایت معنوی آیت الله فلاحتی تشکیل شد و با فعالیت شهردار و شورای شهر اتفاقات خوبی رقم خورده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین ستار علیزاده در سخنان پیش از خطبه این هفته رشت در مصلی این شهر با اشاره به اهمیت جایگاه وقف از نگاه اسلام اظهار کرد: وقف بازوی اقتصادی جامعه و خدمت بی منت به مردم است.

وی با بیان اینکه وقف تزریق خوبی ها به جامعه و ایجاد کننده نشاط اجتماعی است، افزود: رفع مشکلات مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، در جامعه نشاط اجتماعی ایجاد می کند و حلقه اتصال واقفین به خدا و اهل بیت است لذا کسی که در مسیر وقف قرار بگیرد خود را در مسیر اتصال به خداوند قرار داده است.

  مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با تاکید بر اینکه جهاد فرهنگی، اخلاقی، اجتماعی و مالی از ویژگی های مهم وقف است، گفت: واقفین بر اساس نیازهای روز جامعه قدم برداشته و با جان و مال خود مشکلات جامعه را برطرف کرده و نشاط اجتماعی ایجاد می کنند.

  علیزاده با بیان اینکه حرکت در مسیر آبادانی امام زادگان واجب التعظیم و وقف، بزرگترین جهاد مالی و و رزمایش مواسات بعد از فرمایش رهبری انجام گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بقعه خواهر امام در مسیر مطالبه ملی قرار می گیرد

بقعه خواهر امام در مسیر مطالبه ملی قرار می گیرد