مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-08اقتصادي

هزینه اسراف اقلیت بد مصرف از جیب مردم پرداخت نشود/قبض برق مشترکان صنعت برق چقدر است؟


بررسی قبوض برق مشترکان خانگی بیانگر آن است که تنها 3 درصد از مشترکان بد مصرف به دلیل مصرف نجومی برق مشمول هزینه قابل توجه شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بخش اندکی از جامعه در روزهای گذشته نسبت به مبلغ قبض برق خود اعتراضاتی داشته اند و حتی دامنه این اعتراضات به مجلس شورای اسلامی کشیده شد.

بر این اساس پایش مشترکان خانگی صنعت برق می تواند به خوبی جامعه معترض به مبلغ قبض برق را مشخص کند.

در همین راستا به استناد آمار به دست آمده از پایش های صنعت برق، 28 درصد از مشترکان خانگی انرژی الکتریسیته در کشور جزء کم مصرف ها رده بندی شده و در پله اول از نظر میزان مصرف یعنی مصرف کمتر از 100 کیلووات ساعت در ماه قرار می گیرند.

بیشترین میزان تمرکز مصرف مشترکان خانگی در پله دوم مصرف قرار دارد، جاییکه 35 درصد از مشترکان برق خانگی در هر ماه مصرف بین 100 تا 200 کیلووات ساعت در ماه را تجربه می کنند.

علاوه بر این مشترکانی برق خانگی که میزان مصرف آن ها در پله سوم قرار گرفته و مصرف بین 200 تا 300 کیلووات ساعت در ماه را دارند، 23 درصد از کل مشترکان خانگی را در بر می گیرند.

*86 درصد مشترکان صنعت برق مطابق الگو مصرف می کنند بر اساس آمار ارائه شده بیش از 86 درصد از مشترکان خانگی صنعت برق در 3 پله اول مصرف متمرکز شده و مطابق میانگین الگوی تعیین شده در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه اسراف اقلیت بد مصرف از جیب مردم پرداخت نشود/قبض برق مشترکان صنعت برق چقدر است؟

هزینه اسراف اقلیت بد مصرف از جیب مردم پرداخت نشود/قبض برق مشترکان صنعت برق چقدر است؟