مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-08اقتصادي

وام 100 میلیون دلاری بانک توسعه آسیا به ازبکستان


بانک توسعه آسیا برای حمایت از اصلاحات سیاسی، قانون گذاری و نهادی مورد نیاز جهت ایجاد محیط مناسب و رقابتی در بازارهای مالی در ازبکستان به این کشور معادل 100 میلیون دلار وام اعطا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، بانک توسعه آسیا برای حمایت از اصلاحات سیاسی، قانون گذاری و نهادی مورد نیاز جهت ایجاد محیط مناسب و رقابتی در بازارهای مالی در ازبکستان به این کشور معادل 100 میلیون دلار وام اعطا کرد.

یوگنی ژوکوف مدیر کل آسیای مرکزی و غربی بانک توسعه آسیا گفت: برای اینکه ازبکستان گذر به اقتصاد بازاررا تسریع می کند، بازارهای مالی داخلی با ثبات و قابل رقابت برای بسیج سرمایه گذاری های خصوصی حایز اهمیت است.

به گفته وی، بانک توسعه آسیا برای توسعه بازارهای مالی در ازبکستان کمک و سرمایه گذاری های خصوصی را تشویق می کند که در رشد اقتصادی یک عامل کلیدی می باشد.

علاوه بر این، بانک توسعه آسیا همچنین برای حمایت از اصلاحات کلیدی در ازبکستان معادل 500 هزار دلار کمک بلاعوض فنی نیز اختصاص می دهد.

   بانک توسعه آسیا در سال 1966 میلادی برای حمایت از توسعه اقتصادی، همگرایی منطقه ای و رشد پایدار در آسیا و منطقه اقیانوس آرام در مانیل فیلیپین تاسیس شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام 100 میلیون دلاری بانک توسعه آسیا به ازبکستان

وام 100 میلیون دلاری بانک توسعه آسیا به ازبکستان