مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 09:452021-10-08سياسي

هماهنگی قوا در مبارزه با فساد مردم را در حل مشکلات امیدوار می کند


امام جمعه دماوند با اشاره به حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان داخلی و حذف امضاهای طلایی گفت: هماهنگی سه قوه در مبارزه با فساد مردم را در حل مشکلات امیدوار می کند.

- حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه های نماز جمعه این هفته دماوند با اشاره به سخن حضرت علی که می فرمایند: به تقوای خدا چنگ بزنید زیرا تقوا ریسمانی دارد که دستگیره اش استوار است و پناهگاهی دارد که بلندایش سر به فلک کشیده است اظهار داش ت: امروز اول ربیع الاول سالروز هجرت پیامبر به مدینه و سالگرد واقعه لیله المبیت است در شب هجرت، حضرت امیرالمومنین، نهایت اخلاص و ایثار را با خوابیدن در بستر پیامبر به اوج رساند، کفار قریش قصد داشتند آن شب پیغمبر خدا را بکشند و در تمجید از این جان نثاری ماندگار خداوند با نزول آیه 207 سوره بقره امام علی را ستوده است.

فتاح دماوندی افزود: درس ما از واقعه هجرت و لیله المبیت این است که در موقع لزوم برای حفظ اسلام و مسلمین هجرت کنیم و در موقع لزوم فداکاری برای حفظ جان رهبر جان خود را فدا کنیم.

خطیب جمعه دماوند با اشاره به اینکه یکشنبه گذشته مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا در خصوص امنیت و وظایف نیروهای مسلح نکات مهمی را مطرح کردند گفت: خدای متعال را به خاطر وجود امنیت پایدار و درون زا و متکی بر توانمندی داخلی شکرگزاری می کنیم، امنیت ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هماهنگی قوا در مبارزه با فساد مردم را در حل مشکلات امیدوار می کند

هماهنگی قوا در مبارزه با فساد مردم را در حل مشکلات امیدوار می کند