مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 10:052021-10-08سياسي

آیت الله ناصری: امنیت و اقتدار ایران اسلامی ناشی از بصیرت نیروهای مسلح است


امام جمعه یزد با بیان این که امروز محور تمام اقدامات و دستاوردهای نیروهای مسلح حراست از ارزش های اسلامی ناب محمدی است، گفت: امنیت امروز ایران اسلامی ناشی از بصیرت و یکپارچگی نیروهای نظام و انتظامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه های نماز جمعه این هفته 16 مهرماه دارالعباده، با اشاره به اهمیت فلسفه هجرت رسول گرامی اسلام، اظهار کرد: امیرالمومنین(ع) با بصیرت کامل به جای پیامبر بر تخت ایشان خوابید و خود را فدایی پیامبر اکرم(ص) کرد.

وی فداکاری حضرت علی (ع) را بیانگر حقانیت شیعه در راه پاسداری از اسلام ناب محمدی دانست و افزود: این مهم عنایتی بود که از سوی خداوند متعال به امیرالمونین شده است.

امام جمعه یزد در ادامه با اشاره به اهمیت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، گفت: نیروی انتظامی یکی از نیروهای مقاوم، پایدار، جدی و دلسوز است که ملت ایران به وجود آنها افتخار می کند.

آیت الله ناصری یزدی با اشاره به ویژگی های نظام جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: محور تمام برنامه ریزی و اقدامات نیروهای نظامی و انتظامی در ایران اسلامی پاسداری از ارزش های انقلاب و تحقق آرمانهای اسلام ناب محمدی در این نظام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله ناصری: امنیت و اقتدار ایران اسلامی ناشی از بصیرت نیروهای مسلح است

آیت الله ناصری: امنیت و اقتدار ایران اسلامی ناشی از بصیرت نیروهای مسلح است