مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 10:052021-10-08سياسي

ملت ایران پاسخ ماجراجویی های احمقانه را قاطعانه خواهند داد


امام جمعه موقت ورامین با اشاره به برخی اقدامات ماجراجویانه در مرزهای شمالی کشور گفت: یقیناً ملت ایران پاسخ هر اقدام احمقانه ای را قاطعانه خواهند داد.

- ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین با اشاره به اینکه رشوه خواری از گناهان بسیار بزرگ و از بیماری های مهلک اجتماعی است اظهار داشت: در روایات انسان به شدت از این گناه بزرگ نهی شده است، اگر چه بیشتر بحث رشوه در قضاوت مطرح می شود، که خدای ناکرده به یک قاضی رشوه داده شود که بر خلاف حق حکم کند و خوشبختانه در دستگاه قضایی ما با این پدیده برخورد می شود.

محمودی با بیان اینکه گرفتن و دادن رشوه در زندگی انسان حتی نسل تأثیرگذار خواهد بود، گفت: امیدوار هستیم که دستگاه های نظارتی و اجرایی با نظارت جدی و برخورد قاطع با این پدیده زشت برخورد کنند و جلوی سو استفاده ها را بگیرند.

امام جمعه موقت ورامین ضمن تقدیر از برگزاری پرشور مراسم دهه آخر ماه صفر که مایه کسب معنویت و صیانت جامعه از آشوب ها است، افزود: من به تمام هیئت های مذهبی و اماکن دینی توصیه می کنم، در تمام مناسبت های مذهبی به برپایی محافل با رعایت تمام ضوابط همت بگمارند، بدانیم که مهمترین وسیله ای که موجب هدایت ما خواهد بود تمسک به قرآن است و یکی از جلوه های آن برپایی همین شعائر می باشد که این جلوه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران پاسخ ماجراجویی های احمقانه را قاطعانه خواهند داد

ملت ایران پاسخ ماجراجویی های احمقانه را قاطعانه خواهند داد