مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 10:252021-10-08اقتصادي

حمایت از تولیدات داخلی زمینه ایجاد ایران قوی را فراهم می کند


امام جمعه رشت با اشاره به دستور ممنوعیت ورود لوازم خانگی کره ای به کشور، گفت: حمایت از تولیدات داخلی زمینه ایجاد ایران قوی را فراهم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر زمینه حمایت از تولید لوازم خانگی با توجه به دستاوردهای بزرگی که در این بخش کسب شده است، افزود: طی سال های گذشته شاهد بوده ایم که واردات محصولات خانگی خارجی کمر تولید کننده داخلی را شکسته است.

وی با بیان اینکه متأسفانه بازار لوازم خانگی ایران در دستان کره ای ها قرار دارد، اضافه کرد: واردات بی رویه این محصولات و عدم حمایت از تولیدات داخلی سبب شده که مردم کالاهای ایرانی را باور نداشته و رغبتی برای مصرف آن نیز نداشته باشند.

آیت الله فلاحتی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از اهداف انقلاب ایجاد استقلال در همه امور بوده است، گفت: بر اساس بررسی های انجام شده کره ای ها تخلفات فراوانی در ایران انجام داده اند که تنها یک نمونه آن به اندازه سه هزار میلیارد تومان است.

اداره منطقه تنها با حضور کشورهای منطقه انجام می شود وی همچنین به بلوکه کردن هفت میلیارد دلار پول ایران از سوی مقامات کره ای به بهانه تحریم اشاره و تصریح کرد: دستور رهبری در پی نامه تولیدکنندگان داخلی و ابلاغ این دستور از سوی دولت به مسئولان مربوطه برای ممنوعیت واردات کالا کره ای می تواند پاسخ محکمی به این اقدامات مقامات ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از تولیدات داخلی زمینه ایجاد ایران قوی را فراهم می کند

حمایت از تولیدات داخلی زمینه ایجاد ایران قوی را فراهم می کند