مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 10:352021-10-08سياسي

نیروهای مسلح حصار و قلعه محکمی در ایران که اجازه فضولی به دشمنان را نخواهند داد


به فرمایش رهبر نیروهای مسلح در کشور همچون حصار و قلعه مستحکمی هستند که اجازه فضولی به هیچ کس را نخواهند داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران حجت الاسلام والمسلمین سیدامین الله حجازی، در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اظهار کرد:مراسمات عزاداری ماه های محرم و صفر با رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهرستان نیز برگزار شد که به نوبه خودم از همه عزیزان تشکر و قدرانی می کنم و همچنین حلول ماه ربیع الاول را صمیمانه تبریک و تحنیت عرض می کنم.

وی بیان کرد: اخیرا در شمال غرب کشور شیطنت های برخی کشور ها دارند،گاهی گوشه ای در دنیا این رژیم منحوس صهیونیستی که زوال و سقوطش در حال روزشماری است اظهار وجود می کند که حاضریم آذربایجان را کمک کنیم،اما ارتش و نیروهای مسلح سرفراز ما رزمایشی برگزار کردند در حالی که آنها به التماس افتادند.

  امام جمعه گچساران تصریح کرد:نیروهای مسلح ما مومن و با تقوا هستند و تابع محض امر ولایت هستند،هزاران بار شکر از این امنیت که با عنایت پرورگار و لطف امام زمان(عج) و مدیریت درست حضرت آقا امن ترین کشور جهان هستیم.

حجت الاسلام حجازی عنوان کرد:رهبر انقلاب فرموند که نیروهای مسلح در کشور همچون حصار و قلعه مستحکمی است که هیچکس نمی تواند فضولی کند و جرات نزدیک شدن را داشته باشند و کسانی که با توهم تکیه به دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مسلح حصار و قلعه محکمی در ایران که اجازه فضولی به دشمنان را نخواهند داد

نیروهای مسلح حصار و قلعه محکمی در ایران که اجازه فضولی به دشمنان را نخواهند داد