مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 10:552021-10-08اجتماعي

هزار کلاس درس توسط خیران در سیستان و بلوچستان ساخته می شود


دو هزار کلاس درس در حال حاضر در استان سیستان و بلوچستان در حال احداث است که یک هزار کلاس از مجموع این تعداد توسط خیرین احداث می شود.

- ، علیرضا کاظمی در جریان سفر به جنوب استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با هدف افتتاح مدارس جدید به ویژه مدارس احداث شده توسط خیران و مدارس مشارکتی احداثی، تجلیل از برگزیدگان کنکور سراسری و همچنین ارزیابی میدان شرایط آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان به این سفر کرده ام.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر دو هزار کلاس درس در سیستان و بلوچستان در حال احداث است که یک هزار کلاس از مجموع این تعداد توسط خیرین احداث می شود که این موضوع مایه خرسندی و مباهات است.

وی افزود: خیران مشارکت مطلوبی در احداث مدارس در استان سیستان و بلوچستان دارند و این اقدام در واقع صدقه جاریه ای است که باید بین آحاد جامعه به ویژه در مدارس و دانش آموزان نهادینه شود.

کاظمی خاطرنشان کرد: خیران همراه در کنار نظام آموزش و پرورش هستند و ما باید به معنای واقعی کلمه قدردان آنها باشیم و در این راستا از همه توان و ظرفیت برای فراهم شدن زمینه مشارکت هرچه بیشتر آنها در کمک به محرومیت زدایی استفاده می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار کلاس درس توسط خیران در سیستان و بلوچستان ساخته می شود

هزار کلاس درس توسط خیران در سیستان و بلوچستان ساخته می شود