مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 11:202021-10-08سياسي

ناامن کردن شمال غرب ایران توطئه جدید آمریکا است


امام جمعه اسالم با اشاره به اینکه حضور آمریکا در منطقه هیچ سودی برای کشورها نداشته است، گفت: ناامن کردن منطقه شمال غربی ایران توطئه جدید آمریکا است.

- ، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه های این هفته نمازجمعه بخش اسالم با تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول به هجرت پیامبر اکرم (ص) از مکه به مدینه اشاره کرد و گفت: این هجرت سرآغاز تشکیل حکومت اسلامی و شکل گیری گفتمان توحیدی در جریان سیاسی دنیا شد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار تصویری با دانش آموختگان نیروهای مسلح درباره مسائل پیش آمده در همسایگان شمال غربی ایران، گفت: ایشان فرمودند امنیت عاریه ای آمریکا و اسراییل هیچ فایده ای برای آذربایجان و ترکیه نخواهد داشت.

حجت الاسلام باقری افزود: ورود آمریکا و رژیم صهیونیستی هر نقطه ای از جهان چیزی جز نکبت و بدبختی و جنگ و خونریزی برای آن کشوری نداشته است.

وی ادامه داد: آمریکا زمانی که موفق نشد با نا امن کردن همسایگان شرقی، غربی و جنوبی ایران ضربه ای به جمهوری اسلامی بزند آخرین تیر ترکش خود را متوجه همسایگان شمال غربی کرده است.

امام جمعه اسالم با اشاره به اینکه بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری اگر کشور بتواند امنیت خود را با نیروهای قاهر و قادر خود تأمین کند این یک افتخار است، اضافه کرد: ما مفتخریم در طول سال های انقلاب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناامن کردن شمال غرب ایران توطئه جدید آمریکا است

ناامن کردن شمال غرب ایران توطئه جدید آمریکا است