مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 11:302021-10-08سياسي

استاندار زمینه هماهنگی بین مدیران استان و توجه به نقاط محروم را فراهم نماید


امام جمعه رستم خواستار توجه ویژه استاندار فارس به نقاط محروم از جمله شهرستان رستم و اعطای تسهیلات به کشاورزان و زمینه سازی فروش محصول برنج این شهرستان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رستم، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسینی بوشهری در خطبه های نماز جمعه امروز شهرستان رستم ضمن تبریک حلول ماه پر برکت ربیع الاول اظهار داشت: سالروز هجرت رسول اکرم (ص) از مکه به مدینه و نزول آیه لیله المبیت در شأن حضرت امیر(ع) به عنوان یک درس بزرگ در آموزه های اسلامی را گرامی می داریم.

وی افزود: هجرت پیامبر (ص) از مکه به مدینه نقطه عطفی در تاریخ فرهنگ اسلامی است و همان گونه که بعثت طلیعه نشر توحید بود، هجرت نیز نوید پیروزی آن به شمار می رود.

حسینی بوشهری با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب خطاب به نیروهای مسلح در مورد امنیت گفت: رهبری عظیم الشأن انقلاب در بیانات رسا و فاخر خود که سرشار از نکته سنجی و نکته گویی ها و انتخاب تعابیر گویا با توجه به عنصر زمان و مکان و مخاطب و متناسب با نیاز روز جامعه و اهتمام به اولویت ها و گشودن گره های ذهنی جامعه است همواره بر اهمیت این نیروهای ارزشمند و خدوم اشاره دارند.

امام جمعه رستم یادآور شد: فرامتن این فرمایشات، دارای نکات مهمی چون: توجه به نقش نیروهای مسلح و اعطای مدال حصون الرعیه و رضایت رهبری از نیروهای مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار زمینه هماهنگی بین مدیران استان و توجه به نقاط محروم را فراهم نماید

استاندار زمینه هماهنگی بین مدیران استان و توجه به نقاط محروم را فراهم نماید