مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 11:352021-10-08سياسي

دغدغه های حوزه بهداشت و درمان مردم دامغان مد نظر باشد


امام جمعه دامغان با بیان اینکه دغدغه های حوزه بهداشت و درمان مردم شهرستان مد نظر باشد، گفت: ایجاد بیمارستان دوم در این شهرستان یکی از مطالبات جدی مردم است.

- ، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در خطبه های نماز جمعه این هفته دامغان به میزبانی مصلای امام خمینی (ره) با بیان اینکه از مسئولان می خواهیم تا دغدغه های مردم این شهرستان در زمینه بهداشت و درمان را مد نظر قرار دهند، تاکید کرد: همانطور که در سفر استاندار جدید سمنان به دامغان نیز مطرح شد، مقوله بیمارستان رضایی به عنوان دومین بیمارستان دامغان یکی از مطالبات جدی مردم است.

وی با اشاره به ضرورت ارتقای خدمت رسانی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان دامغان، افزود: ایجاد بیمارستان 50 تختخوابی برادران رضایی از سوی استاندار سمنان نیز مورد تاکید قرار گرفت و لذا امیدواریم به زودی این زیرساخت برای مردم دامغان تأمین شود.

امام جمعه دامغان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در هفته گذشته پیرامون امنیت، گفت: ایران اسلامی به این لحاظ در حوزه امنیتی دارای اقتدار است که امنیتی درون زا و همچنین مستقل دارد که از یک نگاه به درون بر می آید لذا بر همین مبنا است که نیروهای مسلح ایران اسلامی با تکیه بر توان داخلی امنیت را برای جامعه ایجاد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه های حوزه بهداشت و درمان مردم دامغان مد نظر باشد

دغدغه های حوزه بهداشت و درمان مردم دامغان مد نظر باشد