مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 11:402021-10-08سياسي

در هر مسؤلیتی پرچم ولایت را برافراشته نگه داریم


وظیفه داریم در هر مسؤلیت و مقام و منصبی با تمام وجود پرچم دین و  ولایت را برافراشته نگه داریم و شمشیر زن رکاب امام زمان و ولایت باشیم.

- ایسنا/همدان امام جمعه اسدآباد گفت:وظیفه داریم در هر مسؤلیت و مقام و منصبی با تمام وجود پرچم دین و  ولایت را برافراشته نگه داریم و شمشیر زن رکاب امام زمان و ولایت باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،حجت الاسلام والمسلمین سید موسی حسینی مجد در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: همه ما از روحانیون تا دانش آموزان، دانشجویان، اساتید، فرهنگیان، بازاریان و .

باید در مقابل نیرنگ دشمنان بایستیم و از جان و مال خود برای اسلام و دفاع از اسلام با درس گرفتن از ایثار و فداکاری امام علی (ع) برای دفاع از دین مایه بگذاریم.

وی با اشاره به آغاز ربیع الاول و سالروز هجرت نبی اکرم از مکه مکرمه به مدینه و نیز نزول آیه 208 سوره بقره تصریح کرد: امیرالمؤمنین برای دفاع از دین با فداکاری تمام از جان خود گذشتند و شبانگاه در بستر پیامبر اکرم خفتند تا اسلام و پرچم اسلام جاودانه بماند.

حسینی مجد با بیان اینکه همواره امامان ما فداکارانه از اسلام و دین اسلام دفاع کرده اند، خاطرنشان کرد: اگر جنبه های مختلف اسلام را بنگریم خواهیم دید که امامان ما چه شمشیرها در مقابله با مشرکین زده اند و چه ایثارگری هایی که امامان و پیامبران برای این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در هر مسؤلیتی پرچم ولایت را برافراشته نگه داریم

در هر مسؤلیتی پرچم ولایت را برافراشته نگه داریم