مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 11:452021-10-08سياسي

موضوع افزایش جمعیت مغفول مانده است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: علی رغم تاکیدات رهبر معظم انقلاب، موضوع افزایش جمعیت مغفول مانده است.

- ایسنا/زنجان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: علی رغم تاکیدات رهبر معظم انقلاب، موضوع افزایش جمعیت مغفول مانده است.

آیت الله علی خاتمی ظهر امروز (16 مهرماه) در خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان با اشاره به مناسبت هجرت پیامبر (ص) از مکه به مدینه، تصریح کرد: 40 نفر از 40 قبیله مختلف، قصد کشتن پیامبر (ص) را داشتند که به همین دلیل قرار شد تا یک نفر در بستر پیامبر (ص) بخوابد و ایشان با استفاده از فرصت تاریکی شب، از کانون خطر نجات یابند، تصریح کرد: حضرت علی (ع) در شب لیله المبیت با وجود همه خطرات با فداکاری در بستر پیامبر (ص) خوابیدند.

وی با یادآوری اینکه سه روز پس از این واقعه حضرت علی (ع) به میان مردم مکه آمدند و فرمودند پیامبر (ص) از مکه رفته و امانت های شما را به من سپرده اند، اضافه کرد: حفظ جان پیامبر (ص)، سپردن امانت ها به حضرت علی (ع)، ساماندهی امور بعد از هجرت و حرکت دادن برخی از بانوان به سمت یثرب از امتیازات این شب به شمار می رود.

آیت الله خاتمی با تاکید بر اینکه هجرت پیامبر (ص) از مکه به یثرب، مورد استقبال مردم این شهر قرار گرفت تا جایی که آنان نام شهر خود را به مدینه النبی تغییر دادند، متذکر شد: هجرت پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع افزایش جمعیت مغفول مانده است

موضوع افزایش جمعیت مغفول مانده است