مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 11:452021-10-08سياسي

مقام معظم رهبری با دادن مدال علوی رضایت خود را از نیروهای مسلح نشان دادند


نیروهای مسلح، سر خود را بالا بگیرند چرا که رهبر معظم انقلاب اسلامی، یک مدال علوی به نیروهای مسلح دادند و معلوم شد که ایشان از نیروهای مسلح، - به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر زنجان با تشریح وقایع مربوط به هجرت پیامبر(ص) از مکه به مدینه اظهار کرد: در شبی که قرار شده بود مشرکان مکه پیامبر را به قتل برسانند، امیرالمومنین فداکاری کرده و در بستر پیامبر(ص) خوابیدند و پس از سه روز به میان مردم مکه آمد و فرمود پیامبر(ص) از مکه رفته و امانت های شما را به من سپرده است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه حضرت علی(ع) در لیله المبیت، جانش را به خطر انداخت، افزود: حفظ جان پیامبر(ص)، سپردن امانت ها به علی(ع)، ساماندهی امور بعد از هجرت و حرکت دادن برخی خانم ها به سمت یثرب از امتیازات این شب بود.

وی با بیان اینکه هجرت پیامبر(ص) از مکه به یثرب، مورد استقبال مردم این شهر قرار گرفت به طوری که نام این شهر را به مدینه النبی تغییر دادند، افزود: هجرت پیامبر(ص) آثار و برکات زیادی داشت که مهمترین آن گسترش اسلام و مسلمین بود.

آیت الله خاتمی با اشاره به 13 ربیع الاول، سالروز هجرت امام خمینی(ره) از عراق به فرانسه ادامه داد: ابتدا قرار بود امام راحل از عراق به کویت بروند که به دلیل عدم صدور ویزا ممکن نشد و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام معظم رهبری با دادن مدال علوی رضایت خود را از نیروهای مسلح نشان دادند

مقام معظم رهبری با دادن مدال علوی رضایت خود را از نیروهای مسلح نشان دادند