مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 11:502021-10-08سياسي

رییس جمهور دستور اجرای دو پروژه را در دشتستان صادر کرد


نماینده دشتستان از صدور دستور احداث سد دهرود و تخصیص اعتبار آغاز ساخت جاده نمازگاه - ارم - بوشکان توسط رییس جمهور خبر داد.

- ، ابراهیم رضایی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش و پیگیری مستمری را برای رفع مشکلات و تحقق مطالبات مردم شهرستان دشتستان داشته ایم.

وی اضافه کرد: در جریان سفر امروز رییس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر، با پیگیری صورت گرفته برای تحقق مطالبات اهالی دهرود دشتستان، رییس جمهور دستور احداث سد دهرود و تخصیص اعتبار برای آغاز ساخت جاده نمازگاه - ارم - بوشکان را صادر کرد.

رضایی در دیدار با رییس جمهور با اشاره به اهمیت بالای ساخت سد دهرود بخش ارم شهرستان دشتستان برای اهالی این منطقه، خواستار احداث این سد شد که رییس جمهور دستورات لازم را برای ساخت این سد صادر و به وزیر مربوطه و معاون اجرایی رییس جمهور دستور پیگیری سریع این موضوع را داد.

نماینده دشتستان در این دیدار همچنین به اهمیت ساخت جاده نمازگاه - ارم - بوشکان اشاره کرد و با اشاره به تصادفات متعدد در این مسیر خواستار آغاز ساخت این پروژه شد.

رییس جمهور نیز برای اختصاص اعتبار و آغاز این پروژه دستورات لازم را صادر کرد و از وزیر راه و شهرسازی خواست تا برای تسریع در اجرای این پروژه اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور دستور اجرای دو پروژه را در دشتستان صادر کرد

رییس جمهور دستور اجرای دو پروژه را در دشتستان صادر کرد