مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 12:152021-10-08سياسي

مردم تحمل دعواهای سیاسی را ندارند


روزی نیست که مردم از وضعیت اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی گلایه مند نباشند، دیگر مردم تحمل دعواهای سیاسی را ندارند.

- ایسنا/تهران خطیب جمعه ورامین گفت: روزی نیست که مردم از وضعیت اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی گلایه مند نباشند، دیگر مردم تحمل دعواهای سیاسی را ندارند.

حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین با اشاره به اینکه رشوه خواری از گناهان بسیار بزرگ و از بیماری های مهلک اجتماعی است، اظهار کرد: در روایات به شدت از این گناه بزرگ نهی شده، اگر چه بیشتر بحث رشوه در قضاوت مطرح می شود که خدای ناکرده به یک قاضی رشوه داده شود که بر خلاف حق حکم کند و خوشبختانه در دستگاه قضایی ما با این پدیده برخورد می شود.

محمودی با بیان اینکه گرفتن و دادن رشوه در زندگی انسان حتی نسل تأثیرگذار خواهد بود، گفت: امیدواریم که دستگاه های نظارتی و اجرایی با نظارت جدی و برخورد قاطع با این پدیده زشت برخورد کنند و جلوی سوءاستفاده ها را بگیرند.

امام جمعه موقت ورامین ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری مراسم دهه آخر ماه صفر که مایه کسب معنویت و صیانت جامعه از آشوب ها است افزود: من به تمام هیئت های مذهبی و اماکن دینی توصیه می کنم در تمام مناسبت های مذهبی به برپایی محافل با رعایت تمام ضوابط همت بگمارند و بدانیم که مهمترین وسیله ای که موجب هدایت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم تحمل دعواهای سیاسی را ندارند

مردم تحمل دعواهای سیاسی را ندارند