مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 12:152021-10-08سياسي

دولت در تلاش برای حل مسائل و مشکلات اقتصادی است


دولت سیزدهم در راستای کاهش مشکلات و رونق بیشتر اقتصادی با کمک و همیاری مردم تلاش می کند.

- ، سید احسان خاندوزی ظهر جمعه در بازدید از گمرک و تأسیسات بندری گناوه اظهار داشت: نکات مهمی درباره دغدغه ها و مسائل و مشکلات که به خصوص بعد از فشار ظالمانه بیگانگان بر کشور در مناطق ساحلی و بندری استان بوشهر ایجاد شده است از سوی نمایندگان استان و امروز از سوی مسئولان شهرستان و فعالان حوزه های مختلف مطرح شد.

وزیر اقتصاد و دارایی افزود: بعد از پایان بازدیدهای امروز رییس جمهور و هیئت دولت در استان، پیشنهادات مشخصی برای کاهش فشار اقتصادی و برگرداندن رونق اقتصاد منطقه ساحلی استان بوشهر در شورای اداری استان با حضور رییس جمهور طرح و بررسی می شود.

وی گفت: پس از این مصوبات، پیگیری ها توسط هیئت محترم دولت در تهران برای به ثمر رساندن و محقق شدن عملی مصوبات که امروز در شورای اداری استان مطرح و تصویب می شود انجام خواهد شد.

خاندوزی بیان کرد: دولت تلاش می کند تا در بازدیدهای سال آینده به این استان با درجه بیشتری از رونق اقتصادی و حل مشکلات چه در زمینه اقتصادی در پشتیبانی ها و در بخش های مختلف صنعت و کشاورزی و خدمات استان بوشهر و چه با تمرکز بر رفع مسائل حوزه بارزگانی و تجاری که دغدغه امروز مسئولان و مردم بود شاهد رونق بیشتر و رضایتمندی و کاهش نرخ ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در تلاش برای حل مسائل و مشکلات اقتصادی است

دولت در تلاش برای حل مسائل و مشکلات اقتصادی است