مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 13:052021-10-08سياسي

خطر پیری جمعیت را با فرزند آوری کاهش دهیم


اصلاح جمعیت و توجه به کوکان کار و نظارت بر بازار سه اولویت مهم است و قیمت بسیاری از اقلام و کالاها در لامرد نسبت به شهرهای هم جوار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لامرد، حجت الاسلام و المسلمین علی حسین زاده در خطبه های امروز نماز جمعه شهر لامرد، با تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول، و هجرت پیامبر گرامی اسلام (ص) اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام (ص) درحالی که کار بسیار سختی داشت اما طی ده سال حکومت اسلامی را تشکیل داد.

‎ وی افزود: این هجرت ارزشمند موجب شد تا پایگاه حمایت از اسلام و مسلمانان تشکیل شود و امروز اثر بزرگ هجرت، گسترش دین اسلام در تمام نقاط دنیا است.

‎امام جمعه لامرد با اشاره به فرارسیدن 17 مهرماه روز جهانی کودک نیز گفت: جایگاه کودک در دین اسلام بسیار بالا است و روایات و احادیث متعددی در این زمینه وجود دارد و امروز حمایت از کودکان به ویژه کودکان کار در جامعه واقعاً نیاز است.

‎حجت الاسلام حسین زاده ادامه داد: باید مجلس شورای اسلامی در این زمینه قوانین خوبی تصویب نماید و برای نظام اسلامی جالب و زیبنده نیست که کودکانی به دلیل فقر و بی سرپرستی مشغول جمع آوری ضایعات و کار کردن باشند و باید برای این موضوع فکر جدی شود و حمایت های دولتی و مردمی در این زمینه انجام شود و چهره شهر و کل کشور در این خصوص پاک شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر پیری جمعیت را با فرزند آوری کاهش دهیم

خطر پیری جمعیت را با فرزند آوری کاهش دهیم