مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 18:102021-10-08سياسي

استقبال بی نظیر از اولین جشنواره گردوی استان اردبیل


اولین جشنواره گردوی استان اردبیل با استقبال گرم مردم شهرستان خلخال و سایر استان های کشور مواجه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، عصر امروز فرصت مناسبی بود تا مردم استان اردبیل بعد از چندین ماه تحمل وضعیت کرونایی، در پایتخت گردوی استان اردبیل در شهر کلور بخش شاهرود خلخال دور هم جمع شده و در جشنواره گردو شرکت کنند.

اولین جشنواره گردوی استان اردبیل با حضور مسؤولان استانی، مهمانانی از مناطق مختلف کشور و در جوار بارگاه ملکوتی امامزاده عبدالله کلور در کنار رودخانه خروشان شاهرود چایی برگزار شد.

در این جشنواره، میهمانانی از استان های تهران، البرز، گیلان، اردبیل، زنجان و آذربایجان شرقی حضور داشتند و فرصتی ایجاد شد تا این افراد با مناطق گردشگری و زیبایی های شهرستان خلخال آشنا شوند.

در حاشیه برگزاری این جشنواره، غرفه هایی برای فروش و عرضه محصول گردو، صنایع دستی و محصولات غذایی خلخال به شرکت کنندگان ایجاد شده بود.

سید غنی نظری، رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل، این جشنواره را عاملی مهم برای معرفی توانمندی ها و ظرفیت های منطقه عنوان کرد و گفت: مردم بخش شاهرود و شهر کلور مردمی مهمان واز و خونگرم هستند.

نظری اظهار کرد: 60 درصد گردوی استان اردبیل درخلخال تولید می شود که با توجه به مساعد بودن هوا و عدم سرمازدگی درختان در فصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال بی نظیر از اولین جشنواره گردوی استان اردبیل

استقبال بی نظیر از اولین جشنواره گردوی استان اردبیل