مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 20:052021-10-08ورزشي

17 مدال رنگارنگ ورزشکاران ایران در روز دوم مسابقات کارگران جهان در یونان


با احتساب مدال های کسب شده در روز نخست این رقابتها، کاروان جهادگران تولید تا کنون موفق به کسب 40 مدال طلا، نقره و برنز شده است.

- با احتساب مدال های کسب شده در روز نخست این رقابتها، کاروان جهادگران تولید تا کنون موفق به کسب 40 مدال طلا، نقره و برنز شده است.

ورزشکاران اعزامی کشورمان در دومین روز پیکارهای جهانی کارگران در کشور یونان و در رشته های دارت، دوومیدانی، والیبال ساحلی، فوتبال، تنیس روی میز و شنا به میدان رفتند و موفق به کسب 17 مدال شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجمعه شب ایرنا از فدراسیون ورزش کارگری، در دومین روز از مسابقات جهانی ورزش کارگران ورزشکاران تیم دو ومیدانی کشورمان موفق به کسب 7 مدال رنگارنگ شد.

در بخش مردان، احمد فرود در ماده 5000 متر مدال طلا، هادی خوبیاری در ماده دو 400 در 100 متر مدال برنز، فاطمه نصرآبادی در ماده 5000 متر مدال طلا، زهره دادخواه در پرتاب نیزه طلا، طاهره سادات عبدالله زاده و سارا قهمصری در ماده 400 متر آزاد 2 مدال نقره و مریم السادات شیخان در همین ماده برنز گرفتند.

درخشش شناگران با 10 مدال در ماده 4 در 100 متر شنای آزاد در سه کلاس A,B,C,D,E ایران به مقام سوم دست یافت.

در ماده 50 متر پروانه کلاس A علی حمزه ای حسین آبادی از تیم فولاد مبارکه سپاهان نقره و در50 متر پروانه کلاس C علی اکبر عاملی و امیر طاقونکی به ترتیب طلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 مدال رنگارنگ ورزشکاران ایران در روز دوم مسابقات کارگران جهان در یونان

17 مدال رنگارنگ ورزشکاران ایران در روز دوم مسابقات کارگران جهان در یونان