مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 20:352021-10-08سياسي

جشن روز جهانی کودک در کانون اصلاح و تربیت تهران برگزار شد


معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان تهران در مراسم روز جهانی کودک گفت: حقوق کودک قبل از تدوین پیمان نامه جهانی فعلی در آیین اسلام مطرح شده و اولین آن نام نیکو نهادن بر وی است.

- معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان تهران در مراسم روز جهانی کودک گفت: حقوق کودک قبل از تدوین پیمان نامه جهانی فعلی در آیین اسلام مطرح شده و اولین آن نام نیکو نهادن بر وی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل زندان های استان تهران، به منظور گرامیداشت روز جهانی کودک مراسم جشنی با حضور مسئولان اداره کل، هنرمندان و مددجویان کانون اصلاح و تربیت در سالن آمفی تئاتر آن مجموعه برگزار شد که طی آن پنج نفر از مددجویان با کمک نیکوکاران آزاد و به کانون خانواده بازگشتند.

در ابتدای این مراسم، علی اسمعیلی، معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان تهران ضمن تبریک به مناسبت آغاز ماه ربیع الاول گفت: اسلام قبل از تدوین کنواسیون و پیمان نامه فعلی حقوق کودک، بر این مسئله اشاره داشته در توصیه بزرگان دینی تربیت کودک از اهمیت بالایی برخوردار است.

اسمعیلی ادامه داد: اولین حقوق کودک در اسلام، نام نیکو نهادن بر وی است.

همچنین حق بازی را از حقوق مسلم کودک می داند و پیامبر بزرگ اسلام توصیه می کند فرزندان خود را احترام کنید و آدابشان را نیکو بگذارید که از رحمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن روز جهانی کودک در کانون اصلاح و تربیت تهران برگزار شد

جشن روز جهانی کودک در کانون اصلاح و تربیت تهران برگزار شد