مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 04:252021-10-09پزشكي

از ماجرای تعطیلی 6 مرکز واکسیناسیون شهرداری تا میزان خطر فرونشست در تهران


سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران توضیحاتی درباره تعطیلی 6 مرکز واکسیناسیون شهرداری، آمار واکسیناسیون در پایتخت، وضعیت واکسیناسیون کودکان کار و گروه های آسیب پذیر و مسئله فرونشست در پایتخت ارائه داد.

- خبرگزاری فارس، گروه شهری: شیب ابتلا، بستری و فوتی های  ناشی از کرونا  بر اساس آمار وزارت بهداشت و ستاد مقابله با بسیج شده و پای کار آمده اند تا نفس های ویروس منحوس کرونا را که حدود دو سال است گریبان مردم را گرفته به شماره اندازند.

واکسیناسیون در پایتخت طی ماه های اخیر روی دور تند رفته و حالا به گفته مسوولان حدود 70 درصد مردم فقط در پایتخت واکسینه شده اند.

از شهروندان مختلف و دانش آموزان گرفته تا کودکان کار و معتادان، واکسن برای همه هست اما هنوز برخی از شهروندان برای واکسیناسیون مراجعه نکرده و مسوولان بهداشت و درمان از این افراد خواستار شده هر چه سریع تر برای دریافت واکسن مراجعه کنند.

شهرداری تهران  هم برنامه های گسترده ای را همزمان با آغاز فعالیت مدیریت شهری جدید آغاز کرده و برنامه های زیادی را هم در دستور کار قرار داده است.

درباره موضوعات مختلف در زمینه واکسیناسیون شهروندان تهران و اقدامات شهرداری در این زمینه از جمله آمار واکسیناوسین در پایتخت، تعطیلی برخی مراکز واکسیناسیون، میزان واکسیناسیون گروه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ماجرای تعطیلی 6 مرکز واکسیناسیون شهرداری تا میزان خطر فرونشست در تهران

از ماجرای تعطیلی 6 مرکز واکسیناسیون شهرداری تا میزان خطر فرونشست در تهران