مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 04:352021-10-09حوادث

کشف 95 درصدی جرایم سایبری در استان گیلان


فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف 95 درصدی جرایم سایبری در استان، گفت: از ابتدای امسال تاکنون شاهد رشد 23 درصدی مقابله با جرایم سایبری در گیلان بوده ایم.

- ، سردار عزیزالله ملکی صبح شنبه در مراسم بزرگداشت هفته نیروی انتظامی در سالن اجتماعات شهدای ناجا رشت با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون از 101 هزار واحد صنفی در سراسر استان گیلان بازدید شده است، اظهار کرد: دو هزار واحد صنفی متخلف نیز پلمب شوند.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف بیش از 142 هزار قلم انواع تجهیزات پزشکی و بهداشتی در سطح استان، گفت: از ابتدای سال تاکنون 500 هزار دستگاه خودروی متخلف اعمال قانون شدند و از ورود 54 هزار دستگاه خودور با پلاک غیربومی ممانعت شد.

وی به افزایش 19 درصدی کشف سلاح غیرمجاز در استان اشاره و تصریح کرد: افزایش 23 درصدی مقابله با جرایم سایبری و اجرای 357 طرح بازسازی از نقاط آلوده در استان از جمله اقدامات نیروی انتظامی استان است.

سردار ملکی با اشاره به کاهش 25 درصدی تصادفات در استان گیلان، بیان کرد: میزان سرقت به عنف نیز 29 درصد کاهش یافته است.

وی همچنین در ادامه به کشف 95 درصدی جرایم سایبری در استان گیلان اشاره کرد و افزود: مصالحه بیش از پنج هزار پرونده قضایی در کلانتری ها و کسب رتبه اول ارسال الکترونیک پرونده های قضایی در کشور نیز از دیگر اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 95 درصدی جرایم سایبری در استان گیلان

کشف 95 درصدی جرایم سایبری در استان گیلان