مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 05:052021-10-09سياسي

نماینده ولی فقیه در کردستان: نیروی انتظامی در برخورد با مردم آبروداری کند


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: نیروی انتظامی آبروی نظام است لذا در برخورد با مردم باید آبروداری کند و در درون سازمان و برخورد با پرسنل نیز نیاز اساسی است چراکه یک پرسنل مودب و شایسته آبروداری برای نظام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی که به مناسبت هفته ناجا در ستاد انتظامی کردستان برگزار شد، اظهار داشت: خداوند در قرآن می فرماید، ای کسانی که ایمان آورده اید، انصارالله یعنی یاری کنندگان پروردگار متعال باشید چنانچه حضرت عیسی هم به حواریان فرمود چه کسانی به من در نزد خداوند یاری می رسانند گفتند ما.

وی افزود: امروز نیروی انتظامی و همه ما انصارالله باشیم این شعار بزرگی است، چرا در این کسوت و موقعیت هستیم، همه می خواهیم دین خدا را یار کنیم و چیزی جز این نیست.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان کردستان، نه جایگاه و نه منسب هیچکدام از اینها انسان را اشباع نمی کند مگر اینکه نصرت الهی توسط بنده باشد چرا که فرمود اگر خدا را یاری کنید خداوند نیز شما را یاری می کند.

حجت الاسلام پورذهبی اذعان داشت: نیروی انتظامی و کلا نیروهای مسلح ما در چهار قسمت کارشان مورد توجه است که اولین قسمت آن خدمت به جامعه، خدمت به مردم، خدمت به اسلام و خدمت به جمهوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در کردستان: نیروی انتظامی در برخورد با مردم آبروداری کند

نماینده ولی فقیه در کردستان: نیروی انتظامی در برخورد با مردم آبروداری کند