مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 05:302021-10-09سياسي

عراق وارد مرحله سکوت انتخاباتی شد


عراق، امروز (شنبه)، پس از پایان رای گیری از گروه های خاص و 24 ساعت قبل از آغاز فرآیند رأی گیری عمومی که فردا انجام خواهد شد، وارد مرحله سکوت انتخاباتی شد.

- عراق، امروز (شنبه)، پس از پایان رای گیری از گروه های خاص و 24 ساعت قبل از آغاز فرآیند رأی گیری عمومی که فردا انجام خواهد شد، وارد مرحله سکوت انتخاباتی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اسکای نیوز عربی، در فاصله 24 ساعت مانده به انتخابات پارلمانی عراق، سکوت انتخاباتی در این کشور حکمفرما شده و نامزدهای انتخابات دیگر حق تبلیغات ندارند.

طبق این گزارش، طی دوره سکوت انتخاباتی در عراق تبلیغات سیاسی ممنوع است و همه احزاب و لیست های مستقل و ائتلافی از انجام هرگونه فعالیت در چارچوب تبلیغات انتخاباتی خود منع می شوند.

طبق قانون عراق، نقض روند سکوت انتخاباتی منجر به مجازات های کیفری می شود و ممکن است به حذف لیست ناقض فرمان منجر شود.

عراق درحالی وارد سکوت انتخاباتی شده است که جمعه شاهد رای گیری از گروه های خاص در مناطق مختلف بود و رای گیری عمومی قرار است که فردا (یکشنبه) در مناطق مختلف این کشور برگزار شود.

مجموع نامزدهای انتخابات پارلمانی زودهنگام عراق بیش از 3200 نامزد از جمله 951 نامزد زن است که برای 329 کرسی پارلمان که مجموع کرسی های پارلمان عراق است رقابت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق وارد مرحله سکوت انتخاباتی شد

عراق وارد مرحله سکوت انتخاباتی شد