مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 05:352021-10-09سياسي

اجرای امینانه بهترین راه گسترش وقف است/وجود 100 رقبه درمانی


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران اجرای امینانه وقف را بهترین راه گسترش فرهنگ وقف بیان کرد و گفت: مازندران از نظر تعداد رقبات رتبه اول کشور را دارد.

- ، حجت الاسلام ابراهیم حیدری صبح شنبه در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته وقف با بیان اینکه وقف یکی از اثرگذارترین عمل خیرخواهانه بوده و زحمات دنیوی انسان را به خیرات ماندگار ابدی تبدیل می کند، اظهار داشت: حدود 350 هکتار از اراضی شالیزاری استان در اختیار اوقاف قرار دارد و در امر تولید محصولات زراعی و شالیزاری نقش آفرینی می کند.

وی مدیریت و کنترل درست اموال انسان، حفظ کرامت انسان را از جمله کارکردهای وقف بیان کرد و گفت: از ابتدای محرم تاکنون 27 هزار بسته معیشتی از محل عوائد موقوفات تهیه و توزیع شده است.

وی اجرای امینانه نیت را بهترین راه گسترش فرهنگ وقف ذکر کرد و افزود: وقف مبارزه با ظلم و بی عدالتی و پشتوانه قوی برای حکومت و اسلام عزیز است و با اختلاف طبقاتی و بی تفاوتی ها مبارزه می کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به عملکرد اوقاف استان در حوزه وقف اظهار داشت: در دهه وقف 130 عنوان برنامه در استان طراحی و اجرا شده است که شامل عطر افشانی گلزار شهدا و بقاع متبرکه، برگزاری همایش یاوران وقف، کلنگ زنی مجتمع فرهنگی مذهبی شهید مدافع حرم در نور، رونمایی از اسناد مالکیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای امینانه بهترین راه گسترش وقف است/وجود 100 رقبه درمانی

اجرای امینانه بهترین راه گسترش وقف است/وجود 100 رقبه درمانی