مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 05:502021-10-09سياسي

نیروهای نظامی ایران جهادی عمل می کنند/ امنیت را مدیون ناجا هستیم


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی حرکت نیروهای نظامی کشور را جهادی توصیف کرد و گفت: ایران در منطقه ای ناامن حضور دارد اما با اقدامات نیروهای نظامی و انتظامی امنیت کامل برقرار است.

- ، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری صبح شنبه در مراسم صبح گاه نیروی انتظامی خراسان شمالی که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، اظهار کرد: ایران در منطقه ای قرار دارد که کشورهای اطرافمان همه نا امن هستند اما درون جمهوری اسلامی ایران امنیت برقرار است.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: این امنیت را مدیون نیروهای نظامی و انتظامی هستیم.

وی وابسته نبودن نیروهای انتظامی به مستکبران را یکی از ویژگی های مثبت این نهاد دانست و افزود: نیروی انتظامی با تلاش و حضور میدانی خود در این 4 دهه فتنه های مختلفی را خنثی کردند.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: همواره نظام استکبار و دنباله رو های آنان درون کشور به دنبال ایجاد ناامنی بودند اما با حضور به موقع نیروهای نظامی این اتفاق رقم نخورد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی حرکت نیروهای نظامی را جهادی توصیف کرد و گفت: این افراد به خاطر دین، کشور، ولایت و مردم با اخلاص فعالیت می کنند.

وی افزود: در همه جای دنیا این طور است که وقتی پلیس در اغتشاشات وارد میدان می شود، مردم ضربه می بینند اما در نظام ایران نیروهای نظامی حاضرند خود صدمه بب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای نظامی ایران جهادی عمل می کنند/ امنیت را مدیون ناجا هستیم

نیروهای نظامی ایران جهادی عمل می کنند/ امنیت را مدیون ناجا هستیم