مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 06:002021-10-09پزشكي

خوردن یک هات داگ چند دقیقه از عمر انسان کم می کند؟


محققان بهداشت وتغذیه در دانشگاه میشیگان 5 هزار و 853 غذای موجود در رژیم غذایی آمریکایی ها را تجزیه و تحلیل کردند و میزان سالم یا ناسالم بودن آنها را با یک اندزه گیری استاندارد مقایسه کردند.

- ، هات داگ که یکی از فست فودهای هیجان انگیز اقشار مختلف به حساب می آید، در وعده غذایی بسیاری ها جا خوش کرده.

روزنامه هفت صبح نتایج یک مطالعه جدید را در مورد مصرف هات داگ بررسی کرده است: یک هات داگ به تنهایی می تواند 36 دقیقه از عمر انسان را به دلیل اثرات سو غذاهای فرآوری شده کوتاه کند.

این مطالعه همچنین نشان داد که غذاهای تازه مانند میوه ها، آجیل، حبوبات و سبزیجات بدون نشاسته با هر لقمه لحظات ارزشمندی به طول عمر انسان می افزایند.

محققان بهداشت و تغذیه در دانشگاه میشیگان در این مطالعه، پنج هزار و 853 غذای موجود در رژیم غذایی آمریکایی ها را تجزیه و تحلیل کردند و میزان سالم یا ناسالم بودن آنها را با یک اندزه گیری استاندارد (مقدار زمانی که به طول عمر اضافه می کند یا از آن کم می کند) مقایسه کردند.

آنها به منظور فهرست بندی بارهای مفید و مضر سلامتی هر ماده غذایی از جدیدترین متون علمی تغذیه ای برای برآورد بیماری های مربوط به دسته خاصی از غذاها استفاده کردند، به عنوان مثال، نویسندگان مطالعه فرض کردند که 45 صدم دقیقه به ازای مصرف هر گرم گوشت فرآوری شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوردن یک هات داگ چند دقیقه از عمر انسان کم می کند؟

خوردن یک هات داگ چند دقیقه از عمر انسان کم می کند؟