مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 06:052021-10-09سياسي

اقدامات نیروی انتظامی مصداق واقعی جهاد در راه خدا است


استاندار خراسان جنوبی اقدامات نیروی انتظامی را مصداق واقعی جهاد در راه خدا برشمرد گفت: مبارزه با فساد، ناهنجاری و بی عدالتی به این جهت که امنیت و آسایش مردم فراهم شود و در آرامش زندگی کنند همگی مصداق جهاد در راه خداست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حمید ملانوری صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی خراسان جنوبی، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به تلاشگران این عرصه، اظهار داشت: به واسطه حضور نیروی انتظامی در شهرها و روستاها و خدمات متنوعی که ارائه می کند، مردم برای رسیدگی به امورات و احقاق حق خود ابتدا به این مجموعه مراجعه می کنند.

وی با تأکید بر اینکه بیشترین مواجهه مردم در رسیدگی به اموراتشان با نیروی انتظامی است، گفت: نیروی انتظامی، وسیله و سازمانی برای ایجاد عدالت در جامعه است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه نیروی انتظامی بستر مناسب را برای همه فعالیت ها در جامعه فراهم می کند، تصریح کرد: زمینه سازی شرایط برای تحقق اهداف انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی، دستورات و سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در پیش بردن کشور بر صراط مستقیم و مسیر سعادت به وسیله نیروی مقتدر انتظامی به وجود می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات نیروی انتظامی مصداق واقعی جهاد در راه خدا است

اقدامات نیروی انتظامی مصداق واقعی جهاد در راه خدا است