مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 06:102021-10-09حوادث

نیم میلیون تماس با سامانه 110 ثبت شد/ وقوع 9 هزار سرقت در سمنان


در یکسال گذشته، 512 هزار تماس با مرکز 110 استان گرفته شده که 47 درصد از آن ها عملیاتی و 42 درصد راهنمایی شده است.

- ، سردار عبدالله حسنی در صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی استان سمنان به مناسبت هفته ناجا و به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی سمنان با حضور استاندار، با بیان اینکه هفته ناجا سال جاری با شعار پلیس هوشمند، امنیت پایدار نامگذاری شده است، تاکید کرد: باید برای تحقق پلیس هوشمند، تلاش کنیم، افراد هوشمند را در نیروی انتظامی به کار گیریم و همچنین از تجهیزات مناسب برای هوشمند سازی پلیس بهره بگیریم.

وی در گزارشی از وقایع انتظامی استان سمنان و با بیان اینکه در یکسال گذشته، 512 هزار تماس با مرکز 110 گرفته شده که 47 درصد عملیاتی و 42 درصد راهنمایی شد، تاکید کرد: در یک سال اخیر خوشبختانه جرایم سایبری در سطح استان دو درصد کاهش یافته و 88 درصد از جرایم در حوزه پلیس فتا نیز کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: در استان حتی یک نفر از ارازل و اوباشی که بخواهند برای مردم ایجاد مزاحمت کنند نداریم و ما دستی که برای مردم بالا برود و قصد ایجاد ناامنی داشته باشد را قطع خواهیم کرد.

حسنی با بیان اینکه تشکیل یگان تکاور، ظرفیت خوبی را در استان ایجاد نمود و آمادگی برای مأموریت های مختلف در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز و مواد مخدر، ارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیم میلیون تماس با سامانه 110 ثبت شد/ وقوع 9 هزار سرقت در سمنان

نیم میلیون تماس با سامانه 110 ثبت شد/ وقوع 9 هزار سرقت در سمنان