مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 06:102021-10-09سياسي

تقویت نیروی انتظامی به معنای تحکیم امنیت ملی است


استاندار اصفهان تقویت نیروی انتظامی را به معنای تحکیم امنیت ملی دانست و گفت: نیروی انتظامی استان نقش اساسی و بی بدیلی با همکاری سایر ارگان ها و نهادهای اجرایی و قضایی در تأمین امنیت ایفا کرده است.

- ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان تقویت نیروی انتظامی را به معنای تحکیم امنیت ملی دانست و گفت: نیروی انتظامی استان نقش اساسی و بی بدیلی با همکاری سایر ارگان ها و نهادهای اجرایی و قضایی در تأمین امنیت ایفا کرده است.

عباس رضایی در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی به مناسبت هفته ناجا که صبح امروز (شنبه_17مهرماه) برگزار شد، با بیان اینکه تأمین سلامت، آموزش و امنیت از وظایف اصلی دولت ها است که بر مبنای تعالیم اسلام و قوانین کشور شکل گرفته، اظهار کرد: نیروی انتظامی استان اصفهان در هر سه بعد فعالیت کرده و عملکرد درخشانی از خود به جای گذاشته است.

وی با بیان اینکه در حوزه سلامت، فرمانده انتظامی استان در تمام جلسات ستاد مقابله با کرونا حاضر می شد و نیروی انتظامی استان در اجرای برنامه ها برای کنترل بیماری نقش موثری داشته است، گفت: به عنوان مسئول ستاد مقابله با کرونای استان از همه کارکنان نیروی انتظامی قدردانی می کنم.

استاندار اصفهان به تأمین امنیت به عنوان یکی از مهمترین وظایف نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی استان نقش اساسی و بی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت نیروی انتظامی به معنای تحکیم امنیت ملی است

تقویت نیروی انتظامی به معنای تحکیم امنیت ملی است