مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 06:152021-10-09بين الملل

شرکت های فناوری ملزم به رعایت حریم خصوصی کاربران جوان شوند


سه نماینده حزب دموکرات آمریکا از کمیسیون فدرال تجارت خواسته اند تا ایجاد تغییرات با هدف حفاظت از کاربران جوان در شرکت های فناوری مانند فیس بوک، - به نقل از رویترز، اد مارکی، کتی کاستور و لوری تراهان در نامه ای به نگرانی های قانونگذاران درباره کاربران جوان در فضای آنلاین و تعهدات اخیر شرکت های فناوری اشاره کردند.

به گفته آنها وظیفه کمیسیون فدرال تجارت تضمین این موضوع است که پلتفرم های فناوری در راستای بیانیه های عمومی و سیاست های درباره حریم خصوصی کودکان و نوجوانان عمل کنند.

این در حالی است که در هفته گذشته فرانسیس هوگن کارمند سابق فیس بوک در جلسه استماع کمیته بازرگانی کنگره شهادت داد و گفت: محصولات فیس بوک به کودکان و بازار سهام آسیب می رساند و دموکراسی را تضعیف می کند.

همین امر انتقادات وسیعی را علیه فیس بوک برانگیخت.

قانونگذاران با اشاره به استفاده روزافزون کاربران جوان از فضای آنلاین در نامه خود به کمیسیون فدرال تجارت نوشته اند: ما شما را تشویق می کنیم تا از تمام ابزارهای در اختیار خود استفاده و عملکردهای مربوط به داده ها در شرکت ها را بررسی کنید.

همچنین تضمین کنید آنها به تعهدات عمومی خود پایبند هستند.

در همین راستا انگلیس در ماه گذشته با اجرای قانون کد طراحی مناسب سنی (Age Appropriate Design Code) تغییراتی را در این زمینه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های فناوری ملزم به رعایت حریم خصوصی کاربران جوان شوند

شرکت های فناوری ملزم به رعایت حریم خصوصی کاربران جوان شوند