مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 06:152021-10-09سياسي

مردم ناجا را حامی خود می دانند/ وظایف نیروی انتظامی خطیر است


استاندار خراسان شمالی با اشاره به نقش آفرینی ناجا در مسائلی همچون سیل، زلزله و کرونا، گفت: نیروی انتظامی همواره در کنار مردم است و مردم این نهاد را حامی خود می دانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد علی شجاعی صبح شنبه در مراسم صبح گاه نیروی انتظامی خراسان شمالی که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، اظهار کرد: امروز افتخار، سربلندی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون رشادت ها و دلاور مردی نیروهای مسلح است.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: وظیفه بسیار خطیر، حساس و همه جانبه نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت فردی و اجتماعی بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: نیروی انتظامی همواره مأموریت های متنوع با کارکردهای متخلف را بر دوش داشته است و اجرای دقیق و کامل وظایف باعث شده فرمانده کل قوا رضایت کامل از این نهاد داشته باشد.

شجاعی تصریح کرد: مسئله ویژه نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی آن است که مردم این نهاد را جزیی از خود و حامی می دانند در حالی که این اتصال بی نظیر مردم و نیروهای مسلح در هیچ جای دنیا مشاهده نمی شود.

استاندار خراسان شمالی بیان داشت: ناجا همواره در مسائل سرنوشت ساز کشور نقش اساسی داشته است.

وی با اشاره به دیگر اقدامات ناجا در مسائلی همچون سیل، زلزله و کرونا ، افزود: نیروی انتظامی همواره برای مردم و در کنار مردم بوده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ناجا را حامی خود می دانند/ وظایف نیروی انتظامی خطیر است

مردم ناجا را حامی خود می دانند/ وظایف نیروی انتظامی خطیر است