مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 06:452021-10-09سياسي

سردار بهمن کارگر هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت


سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در نامه ای خطاب به سردار اشتری فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

- در این نانمه آمده است: برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد(ص) واهدا سلام؛ با احترام فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را خدمت حضرتعالی، معاونین و آحاد کارکنان زحمت کش و همیشه در صحنه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک وتهنیت عرض می نمایم.

بدون شک، پیشرفت، تعالی و نیل به توسعه همه جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می کند تا در سایه این امنیت، فعالیت ها با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی تنها در اثر زحمات مخلصانه نیروهای انتظامی واقعیت پیدا می کند.

هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل و پاسداشت خدمات فاخر و امنیت آفرین کارکنان جان برکف و همیشه در صحنه انتظامی که به تاسی از جانفشانی ها و از خود گذشتگی های شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس و با الگوپذیری از خط سرخ شهادت و نهضت عاشورا همواره در دفاع از مظلومان و مقابله بی امان با متجاوزان و مخلان نظم و امنیت از هیچ کوششی فروگذار نکرده و همچون شیران روز و پارسایان شب دغدغه امنیت و آرامش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار بهمن کارگر هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت

سردار بهمن کارگر هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت