مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 06:452021-10-09حوادث

مدیریت خوب نیروی انتظامی جلوی بسیاری از بحران ها را گرفته است


 استاندار کرمانشاه با تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، گفت: مدیریت خوب نیروی انتظامی در صحنه ها و بحران های مختلف باعث شده تا از وقوع بحرانی دیگر جلوگیری شود که این موضوع بیانگر پای کار بودن ماموران پلیس و مردمی بودن آنهاست.

- ایسنا/کرمانشاه  استاندار کرمانشاه با تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، گفت: مدیریت خوب نیروی انتظامی در صحنه ها و بحران های مختلف باعث شده تا از وقوع بحرانی دیگر جلوگیری شود که این موضوع بیانگر پای کار بودن ماموران پلیس و مردمی بودن آنهاست.

  هوشنگ بازوند در مراسم صبحگاه عمومی انتظامی استان کرمانشاه که امروز(17 مهر) به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، اظهار داشت: در طول چهار سال اخیر حوادث زیادی نظیر سیل، زلزله، کرونا و .

چه در سطح کشور و چه استان کرمانشاه بوقوع پیوسته و در پس هر کدام از این حوادث و بحران ها می توانست بحرانی دیگر حادث و کام مردم بیش از پیش تلخ شود، اما مدیریت جهادی نیروی انتظامی و حضور به موقع آنها در صحنه مانع از این اتفاق شد.

استاندار کرمانشاه همچنین با اشاره به همه گیری ویروس کرونا در کشور، گفت: در مهار و کنترل این بحران نباید به سادگی از نقش پلیس عبور کنیم، چرا که ماموران نیروی انتظامی دوشادوش کادر درمان در میدان جهاد و ایثار حضور داشتند و توانستند نام نیکی از خود به جا بگذارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت خوب نیروی انتظامی جلوی بسیاری از بحران ها را گرفته است

مدیریت خوب نیروی انتظامی جلوی بسیاری از بحران ها را گرفته است