مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 06:552021-10-09اقتصادي

کاهش 10 درصدی قیمت تنها شامل محصولات لبنی شرکت هاست/ لبنیات سنتی کاهش قیمت ندارد


معاون نظارت و بازسی اداره کل صمت استان همدان کاهش 10 درصدی قیمت لبنیات را تنها مختص محصولات تولید کارخانجات اعلام کرد و گفت: در مراکز عرضه لبنیات سنتی قیمت لبنیات کاهش ندارد و طبق روال قبل با قیمت مشخص به فروش می رسد.

- ایسنا/همدان معاون نظارت و بازسی اداره کل صمت استان همدان کاهش 10 درصدی قیمت لبنیات را تنها مختص محصولات تولید کارخانجات اعلام کرد و گفت: در مراکز عرضه لبنیات سنتی قیمت لبنیات کاهش ندارد و طبق روال قبل با قیمت مشخص به فروش می رسد.

مرتضی بیدآبادی در گفت وگو با خبرگزاری ایسنا اظهار کرد: قیمت شیرخام از گاوداری ها تا مراکز عرضه لبنیات شش هزار و 400 تومان است، که در مراکز عرضه لبنیات سنتی به قیمت مصوب هشت هزار و 200 تومان به فروش می رسد و کاهش 10 درصدی قیمت لبنیات بر قیمت های مصوب هیچ تأثیری ندارد و مشمول این نوع لبنیات نمی شود.

وی افزود: منظور از کاهش قیمت 10 درصدی لبنیات، محصولات لبنی تولیدی کارخانجات است که این میزان کاهش قیمت در بازار اثر گذار نیست.

بیدآبادی با بیان اینکه متقاضی مصرف محصولات لبنی در بازار پایین است، تصریح کرد: مصرف سرانه لبنیات در مجموع پایین است بنابراین کاهش 10 درصدی قیمت لبنیات در محصولات لبنی کارخانجات در بازار ملموس نیست چرا که درصد کمی از تولیدات را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 10 درصدی قیمت تنها شامل محصولات لبنی شرکت هاست/ لبنیات سنتی کاهش قیمت ندارد

کاهش 10 درصدی قیمت تنها شامل محصولات لبنی شرکت هاست/ لبنیات سنتی کاهش قیمت ندارد