مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 06:552021-10-09سياسي

میزان جرائم در اصفهان 60 درصد کاهش داشته است


فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: پلیس اصفهان در بین استان های درجه اول کشور رتبه برتر را دارد و در بین پنج منطقه با بیشترین کاهش سرقت در سال 1400 بوده است.

- سردار محمدرضا میرحیدری صبح شنبه در ویژه برنامه هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: حضور مسئولین باعث قوت قلب مجموعه نیروی انتظامی به عنوان پلیس خدمت گزار در خدمت مردم عزیز و شریف و در مقابل زیاده خواهان است.

وی با بیان اینکه پلیس مقابل کسانی که قصد بر هم زدن امنیت این جامعه را دارند با تمام قوا ایستاده است، افزود: اقتدار و ایستادگی مقابل اشرار و مهربانی با مردم دو رویکرد اصلی کار نیروی انتظامی استان اصفهان است.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: امروز همه کارکنان نیروی انتظامی با کمترین امکانات چشم داشت و پاداش تا پای جان در جهت حفظ امنیت و ارزش های کشور ایستاده اند؛ در این راستا مراقبت از امنیت در کنار سایر دستگاه ها مهم ترین رسالت ماست.

نیروی انتظامی در خط مقدم دفاع از نظام است وی ادامه داد: همه نهادهایی که در حوزه امنیت تلاش می کنند، ارتش قهرمان، سپاه جان بر کف، دستگاه اطلاعاتی و قضایی اذعان دارند در خط مقدم برای استقرار امنیت برای مردم نیروی انتظامی با تمام وجود در خدمت نظام مقدس اسلامی و به دنبال اجرای دستورات رهبر معظم انقلاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان جرائم در اصفهان 60 درصد کاهش داشته است

میزان جرائم در اصفهان 60 درصد کاهش داشته است