مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 07:052021-10-09فرهنگي

«خواجوی کرمانی» بودجه ندارد/ تالار فردوسی همچنان تعطیل است


سرپرست گروه تئاتر «آران» با اشاره به انجام میکس نهایی موسیقی اپرای عروسکی «همای همایون»، تأکید کرد که تولید و ساخت این اپرا درباره شخصیت خواجوی کرمانی با مسأله بودجه مواجه است.

- سرپرست گروه تئاتر آران با اشاره به انجام میکس نهایی موسیقی اپرای عروسکی همای همایون ، تأکید کرد که تولید و ساخت این اپرا درباره شخصیت خواجوی کرمانی با مسأله بودجه مواجه است.

بهروز غریب پور کارگردان اپراهای عروسکی و سرپرست گروه تئاتر آران درباره وضعیت جدیدترین اپرای این گروه درباره شخصیت خواجوی کرمانی، به خبرنگار مهر گفت: خوشبختانه میکس نهایی موسیقی اپرای عروسکی همای همایون درباره شخصیت خواجوی کرمانی با توجه به شرایط کرونایی و همچنین ضبط اثر در اوکراین انجام شد و کیفیت خوبی دارد و به لحاظ فنی بالاتر از آثار قبلی است.

وی ادامه داد: به اطلاع بنیاد رودکی رساندم تا برای ادامه کار و اجرایی شدن اپرا اقدام لازم را برای بحث حمایت مالی داشته باشد.

غریب پور تصریح کرد: مسأله بودجه مشکل اصلی تولید و ساخت اپرای همای همایون است که از سوی مرکز کرمان شناسی تأمین نشده و بودجه موسیقی نیز توسط بنیاد رودکی تأمین شد.

به من و بنیاد رودکی گفته شده بود که شرایط ساخت این اپرا فراهم می شود ولی آنقدر مدیرکل ارشاد استان کرمان، استانداری کرمان، شهرداری و مرکز کرمان شن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خواجوی کرمانی» بودجه ندارد/ تالار فردوسی همچنان تعطیل است

«خواجوی کرمانی» بودجه ندارد/ تالار فردوسی همچنان تعطیل است