مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 07:452021-10-09اقتصادي

کابوس وجود نیترات در آب شرب بروجن/ مسئولان: آب سالم است


چندین سال است که مردم شهر بروجن از وجود نیترات در آب شرب گلایه مند هستند و بر این باورند که متاسفانه نیترات موجود بالاتر از حد استاندارد است، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری چندین سال است که مردم شهر بروجن از وجود نیترات در آب شرب گلایه مند هستند و بر این باورند که متاسفانه نیترات موجود بالاتر از حد استاندارد است، اما مسئولان امر این موضوع را رد می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چندی پیش مدیرعامل شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری نیترات موجود در آب شرب شهر بروجن را پایین تر از استاندارد بیان کرد، به گونه ای که نگرانی بابت آب مصرفی وجود ندارد، اما به دنبال این موضوع، همچنان این گلایه مندی وجود دارد و شهروندان ادعا می کنند نیترات همچنان در آب شرب وجود دارد، اما توجهی به آن صورت نمی گیرد و مسئله ای رها شده است.

به دنبال این گلایه مردمی شهر بروجن، خبرنگار ایسنا به پیگیری این موضوع پرداخت تا مشخص شود نیترات موجود در آب شهر بروجن از حد استاندارد بالاتر بوده یا در حد مجاز است تا نگرانی مردم این شهر از این بابت کاسته شود.

وجود نیترات در آب شرب بروجن توسط مسئولان رد می شود یکی از شهروندان بروجنی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: چندین سال است که نیترات موجود در آب شرب مردم وجود دارد و باتوجه به پیگیری های بسیار این مشکل برطرف نشده و همچنان وجود دارد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کابوس وجود نیترات در آب شرب بروجن/ مسئولان: آب سالم است

کابوس وجود نیترات در آب شرب بروجن/ مسئولان: آب سالم است