مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 07:452021-10-09سياسي

نقش مهم هیأت های مذهبی در مقابله با تهدیدات فرهنگی


فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن، نقش هیأت های مذهبی در این زمینه و مقابله با تهدیدات فرهنگی و نرم دشمن خطیر و سنگین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل در بازدید از هیأت مذهبی مکتب العباس(ع) اردبیل اظهار کرد: در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن که اعتقادات و باورهای جوانان ما را مورد هدف قرار گرفته، نقش هیأت های مذهبی در این زمینه و مقابله با تهدیدات فرهنگی و نرم دشمن خطیر و سنگین است.

وی افزود: امروز هیأت های مذهبی در استان حسینی اردبیل علاوه بر برگزاری برنامه های عزاداری و مذهبی، پرچم دار بصیرت افزایی و مردم یاری باشند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: بصیرت و دشمن شناسی مهم ترین شاخصه مکتب حضرت ابوالفضل العباس(ع) بوده و اوج و قله بصیرت، دشمن شناسی است و امروز عاشقان حضرت ابوالفضل العباس(ع) با بصیرت و دشمن شناسی در مسیر پیشبرد اهداف نظام اسلامی گام بردارند.

اهمیت حضور هیأت های مذهبی در خط مقدم حل مسائل اجتماعی محمدی اصل ادامه داد: هیأت های مذهبی باید بستری برای تقویت اعتقادات و بصیرت افزایی همراه با حضور پرشور جوانان و نوجوانان باشند و داشته های امروز همه ما، محصول حضور در همین هیأت ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم هیأت های مذهبی در مقابله با تهدیدات فرهنگی

نقش مهم هیأت های مذهبی در مقابله با تهدیدات فرهنگی