مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 08:052021-10-09اجتماعي

آیین های هفته ملی کودک در تبریز برگزار می شود


آیین های هفته ملی کودک با شعار حال خوش کودکی رنگ خوش زندگی با مشارکت شهرداری تبریز و در سطح استان آذربایجان شرقی برگزار می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی آیین های هفته ملی کودک با شعار "حال خوش کودکی رنگ خوش زندگی" با مشارکت شهرداری تبریز و در سطح استان آذربایجان شرقی برگزار می شود.

همزمان با هفته کودک و با مشارکت شهرداری تبریز و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، طی روزهای 16 الی 22 مهر آیین های هفته ملی کودک با شعار حال خوش کودکی رنگ خوش زندگی در سراسر استان آذربایجان شرقی برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، در راستای تحقق اهداف شعار این هفته، برنامه های گسترده، جذاب و متنوعی تدارک دیده شده است که با همکاری شهرداری تبریز و دستگاه های عضو ستاد هفته ملی کودک، برگزار خواهد شد.

معرفی و تجلیل از کودکان فعال در عرصه های هنری و ادبی، اجرای 10ها برنامه فرهنگی هنری از قبیل مسابقه، سرود، قصه گویی و کارگاه های متنوع هنری و ادبی به صورت حضوری و مجازی، برگزاری آیین تجلیل از فعالان حوزه کودک در عرصه های اجتماعی و فرهنگی، حضور در مزار شهدا و بیعت مجدد با آرمان های انقلاب اسلامی، حضور در تعدادی از روستاهای محروم و اهدای کتاب و اقلام فرهنگی به کودکان این مناطق، تجلیل از پرستاران بیمارستان کودکان و برپایی نمایشگاه آثار منتخب هنری کود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین های هفته ملی کودک در تبریز برگزار می شود

آیین های هفته ملی کودک در تبریز برگزار می شود