مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 08:052021-10-09سياسي

در حاشیه بودن آموزش و پرورش به جای متن در سال های اخیر، خطای استراتژیک است


نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حفظ منزلت معلمان در تمام ابعاد گفت: متاسفانه در طول سالهای اخیر آموزش و پرورش به جای متن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ابراهیم عزیزی در دیدار جمعی از نمایندگان فرهنگیان فارس، ریشه بسیاری از مشکلات با انتقاد از نگاه شغلی به حرفه معلمی گفت: ما از همان ابتدا یک نگاه جامع و کامل که منشا و معبر همه تحولات باشد را به آموزش و پرورش نداشتیم.

عزیزی با بیان اینکه اعتلای کرامت و منزلت اجتماعی جامعه در گروی حفظ منزلت معلم است، افزود: وقتی این منزلت را حفظ نکردیم، جامعه با مشکلات اجتماعی و فرهنگی دیگری مواجه خواهد شد که امروز مشاهده می کنیم.

او افزود: برخی فکر می کنند حفظ منزلت معلم تنها افزایش حقوق آنها است در حالی که حفظ منزلت ایشان ابعاد گسترده تری را شامل می شود که باید در خدمات مناسب به این قشر زحمتکش دیده شود.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فداکاری معلمان و دانش آموزان در برهه های مختلف انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: معلمان ما با درک موقعیت های حساس انقلاب، نه آب به آسیاب دشمن ریختند نه در برابر مسائل کشور خنثی بودند؛ لذا کم ترین حق آنها توجه به مطالبات به حق ایشان است که باید تمام نهادها و سازمان ها در این راستا احساس مسوولیت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حاشیه بودن آموزش و پرورش به جای متن در سال های اخیر، خطای استراتژیک است

در حاشیه بودن آموزش و پرورش به جای متن در سال های اخیر، خطای استراتژیک است