مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 08:102021-10-09سياسي

اجرای 80 عنوان برنامه به مناسبت هفته وقف در فارس


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس از اجرای بیش از 80 عنوان برنامه به مناسبت هفته وقف در این استان خبر داد و یکی از برنامه های شاخص را اجرای طرح درمان رایگان شهروندان اعلام کرد.

- ایسنا/فارس مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس از اجرای بیش از 80 عنوان برنامه به مناسبت هفته وقف در این استان خبر داد و یکی از برنامه های شاخص را اجرای طرح درمان رایگان شهروندان اعلام کرد.

حجت الاسلام سید عباس موسوی شنبه 17 مهرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هفته وقف از 28 صفر آغاز شده است، خاطرنشان کرد که اجرای طرح رایگان درمان از محل موقوفات مرحوم نمازی و پوستچی اجرا می شود و شامل ویزیت رایگان، بینایی سنجی رایگان و درمان نیازمندان در محلات کم برخوردار شیراز است.

موسوی با بیان اینکه دیدار با علما، برپایی میز خدمت و ارائه مشاوره در مورد وقف، از دیگر برنامه هاست، گفت: برگزاری نشست های تخصصی و صنفی وقف به منظوور ترویج سنت حسنه وقف، اجرای طرح ماندگار و تهیه و توزیع 4 هزار بسته معیشتی از محل موقوفات به نیازمندان و جامعه هدف فارس، اجرای طرح مهر تحصیلی و توزیع 3 هزار بسته لوازم التحریر، برگزاری همایش یاوران وقف با حضور مسئولان استانی در حرم مطهر سیدعلاءالدین و تجلیل از اصحاب رسانه از دیگر برنامه های هفته وقف در استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 80 عنوان برنامه به مناسبت هفته وقف در فارس

اجرای 80 عنوان برنامه به مناسبت هفته وقف در فارس